A Google nem rég tett információt közé arra vonatkozóan, hogy a hely bővítményt automatikusan hozzáadja az új Google hirdetésekhez. A Google azt írja, hogy ha nem adtunk meg helyszínt a hirdetésnek, akkor azt automatikusan hozzáadja a vállalkozás ismert helyszínét felhasználva.
Itt található a pirossal kiemelt a változtatás:
Important: If you have not added locations to your account, Google Ads may automatically match your business to known locations (based on various account properties such as landing pages) and add the information to your account, in order to create these extensions. However, to ensure the highest level of accuracy, we recommend that you add location information manually.
A következő twitter linken, a változásról van szó egy képernyő képpel.
Google to start auto-adding location extensions based on account properties. #ppcchat pic.twitter.com/tTzVKiAtPJ
— Greg (@PPCGreg) June 2, 2021
Ez egy fontos változtatás, amire érdemes odafigyelni új kampány létrehozásakor, hogy biztosan a kívánt beállításai legyenek a hirdetéseknek.
Véleményem szerint, ez a változtatás megkönnyítheti és egyszerűbbé teheti a jövőbeli hirdetési kampányok létrehozását, amennyiben a vállalkozás megadott helyszíne egyezik a hely bővítmény helyszínével.